(綜合報道)(星島日報報道)Angelababy(楊穎)昨日到尖沙嘴出席周大福珠寶活動,雖然近日被受整容隆胸傳聞困擾,但見Angelababy仍神態自若笑容滿面,問到是否因為緋聞男友黃曉明日前於北京開腔力撐她「百分之百是真的」感心甜?她說︰「有朋友撐我當然開心!其實我身邊個個朋友都知(無整容)、都摸過!」

笑問到連胸部也被朋友摸過嗎?Baby就解釋︰「面就任摸,其他地方咁私人,唔需要畀埋人摸,自己知冇就得!的而且確我細個影過一些唔靚嘅相,所以年底前我打算搵醫生幫我檢查,照下X光睇下我塊面有冇傷口疤痕,還自己一個清白,因為我揹負呢個包袱幾年!」

提到黃曉明處處維護她,Baby坦言有朋友保護當然開心,但她亦要變得堅強,希望將來能反過來保護他們。此外,黃曉明曾表示因工作需要不介意另一半性感示人,但也有底綫不能過分暴露,對此,Baby笑說︰「我本寫真集好健康,冇嘢畀人諗歪!(其他o靚模出寫真被黃秋生鬧喎?)每個人都有自己睇法,其實她們都係付出努力想成功,但當然唔好太過火喇,將來成功或者失敗都要自己承受。」另外,Baby表示近來報道已再沒有把她和其他o靚模相提並論,故感到開心。




























arrow
arrow
    全站熱搜

    hotcurse 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()